Sostenibilitat

Una escola eficient i sostenible

Vetllar per la sostenibilitat, amb totes les seves accepcions, forma part dels aprenentatges del nostre alumnat. Treballem el bon reciclatge dels residus, la col·laboració en la sostenibilitat del planeta i el manteniment dels ecosistemes, per tal de millorar progressivament la qualitat del sòl i la terra.

Conscienciació d’alumnat i mestres

Tota la vida de l’escola, l’actuació dels docents i de totes les persones que constitueixen la comunitat educativa han de participar d’un esperit de sostenibilitat i col·laboració. El nostre objectiu és donar a l’alumnat elements perquè siguin capaços de viure de manera plenament sostenible i puguin prendre decisions i assumir responsabilitats que ajudin a la Terra a recuperar-se.

Drets Humans i sostenibilitat

A l’escola organitzem diverses activitats per treballar la sostenibilitat. Per exemple, per commemorar-ne el 70è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans els nens i nenes de l’escola van reflexionar al voltant de l’ODS 2: fam zero. Entre altres activitats van muntar una exposició de fotografies de Peter Menzel sobre el consum d’aliments a les famílies d’arreu del món durant una setmana.

Un hort a l’abast de tothom

L’escola Ramon Fuster comptem amb un espai dedicat a un hort urbà. Els nens i nenes de Primària són els encarregats de tenir-ne cura: dissenyen cartells amb els noms, planten enciams, escaroles, bledes i també preparen planters per poder-los trasplantar quan ja hagi crescut la planta.

Contingut relacionat

Més històries de #sostenibilitat

Sorry, no posts matched your criteria.