Us convidem a fer una visita virtual perquè pugueu conèixer les diferents aules i espais de l’escola Ramon Fuster.

Els edificis de l’escola acullen 3 línies d’Educació Infantil, 3 línies d’Educació Primària i 3 línies d’Educació Secundària Obligatòria.

Les instal·lacions i equipaments de l’escola estan situats en un espai de 17.300 m2, 7.000 dels quals edificats i, la resta, de bosc, patis i instal·lacions esportives. L’escola es troba a prop de l’estació de Bellaterra dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

Si voleu conèixer l’escola, feu clic aquí.

Visiteu els nostres espais

Educació infantil

Els espais d’Educació Infantil de l’escola Ramon Fuster són càlids, acollidors, oberts a l’exterior, faciliten oportunitats d’aprenentatge. Les aules s’obren a l’exterior la qual cosa facilita noves oportunitats d’aprenentatge dels nens i nenes.

Educació Primària

A l’Educació Primària, les aules i els diferents espais polivalents, interiors i exteriors, ens permeten dur a terme les diferents activitats d’aprenentatge i fer-ne protagonistes actius i reflexius els i les nostres alumnes.

Educació Secundària

A l’Educació Secundària, diferents espais permeten que l’alumnat treballi les diferents matèries a partir de materials molt més interactius i metodologies diverses, participi de forma més activa en el seu procés d’aprenentatge i desenvolupi estratègies i competències transversals per anar resolent amb major autonomia els reptes amb què s’anirà trobant.