28 juny — 2022
L’hort de Cicle Inicial el juny
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

Els i les alumnes de 1r de Primària, després de tot un curs cuidant l’hort, van rebre una darrera visita del Fèlix, el pagès que els va visitar al principi i els ha ensenyat i ajudat a portar l’hort de l’escola. En Fèlix, els va felicitar per la feina feta durant aquest any amb l’hort de l’escola.

A més, van aprofitar per recollir allò que ja estava a punt, com els raves, les mongetes i els enciams. Els tomàquets, pebrots i albergínies encara els quedava una miqueta! Un cop ho van tenir-ho tot recollit, ho van baixar a la cuina perquè els cuiners fessin una bona amanida per dinar.

I per arrodonir tota la feina feta, van fer un recull de reflexions sobre la feina feta al llarg del curs. Aquí us les deixem!

1r A

• “Hem provat el menjar de l’hort i és molt bo.”
  • “El que més m’ha agradat és plantar.”
  • “Tenim un hort molt bonic, l’estimem i el cuidem molt!”
  • “El cosí de l’Ignasi, el Fèlix, ens va ajudar a plantar i ens va dir com l’havíem de cuidar.”
  • “L’hem regat i l’hem cuidat molt i un dia vam treure les fulles seques.”
  • “Si el pogués puntuar li posaria un 1000 perquè és el millor hort.”

1r B

• “M’ha agradat molt cuidar l’hort, ja que hem après moltes coses, plantar, regar, collir…”
  • “Em va agradar molt agafar les pastanagues, portar-les a la cuina i després menjar-les a l’amanida.”
  • “El que més m’ha agradat és plantar i cuidar les carxofes, que és el nom de la nostra classe.”
  • “Menjar els pèsols crus va ser el que més em va agradar, estaven boníssims!”
  • “Una de les feines que més em va agradar va ser recollir els enciams i després menjar-los a l’amanida del menjador.”

1r C

• “Al nostre hort hem plantat tomàquets, enciams, raves i pastanagues.”
  • “M’ha agradat cuidar l’hort!”
  • “Vam menjar pèsols crus.”
  • “Hem menjat enciam del nostre hort a una amanida.”
  • “Vam collir pastanagues.”
  • “Hem regat l’hort.”
  • “Hem menjat verdures de l’hort.”
  • “Anàvem pel número de llista a regar a l’hort i vam plantar les tres classes.”
  • “M’ha agradat moltíssim plantar a l’hort!”
  • “Hem tingut un hort tot l’any.”
  • “Va venir en Fèlix.”
  • “Mengem el que plantem a l’hort.”

Seguiu l’evolució, mes a mes, de L’hort de l’escola a Cicle Inicial.