25 octubre — 2022
Visita al CRARC dels nens i nenes de 2n de Primària
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

Els nens i les nenes de 2n de Primària han visitat el Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya (CRARC).

Gràcies a les explicacions dels guies i a les preguntes que han fet els i les alumnes, han descobert un munt de coses sobre l’hàbitat, la reproducció i l’alimentació d’aquests animals.

A més de veure i tocar diferents rèptils com tortugues, serps i llangardaixos, han reflexionat sobre el fet de tenir com a mascota un animal salvatge i han arribat a la conclusió que, per molt simpàtiques que resultin, no són joguines ni objectes de col·lecció de les quals ens puguem desprendre sense més.

Han tornat a l’escola amb la motxilla plena de nous coneixements i amb una nova companya. Veureu que l’hem deixat molt ben instal·lada!