Innovació

La curiositat ens ve de sèrie

Incorporem noves pràctiques de caràcter competencial, recursos i eines que posen l’alumne/a al centre i basteixen ponts entre l’escola i el món exterior, viu i complex. És aquesta excel·lència que prepara l’alumnat per aconseguir els seus objectius personals, acadèmics i professionals.

Excel·lència acadèmica

El paper de l’escola és mantenir viva i alimentar la curiositat. Obrir camins a cada pregunta. Traçar itineraris per a cada resposta. Aquí, els trobaràs tots. Aquí, trobaràs el teu.

Ens avalen més de 60 anys d’excel·lència acadèmica, gràcies a la combinació de pràctica pedagògica, exigència i acompanyament pedagògic i personal.

Som un estímul, no només per a l’alumnat, sinó també per al professorat, que troba en l’Escola Ramon Fuster una oportunitat de recerca pedagògica contínua. Una porta oberta a transformar la manera d’educar, en canvi constant.

Contingut relacionat