02 maig — 2022
L’hort de Cicle Inicial a l’abril
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

Tornant de les vacances Setmana Santa els nens i les nenes que s’encarreguen de cuidar l’hort se’l van trobar tot sec i amb les cols totes espigades, les úniques verdures que havien aguantat eren les pastanagues

Es van quedar molt sorpresos ja que l’hort sempre havia estat molt cuidat i bonic. Les primeres carxofes havien començat a sortir i les cols i les maduixes anaven fent els seu procés. Com que no volien seguir veient l’hort en aquelles condicions van decidir posar-hi remei!

El primer que van fer va ser fer neteja. Van arrencar tot allò que estava malmès, després van remenar la terra perquè s’oxigenés i poder plantar-hi noves verdures. Abans de plantar, però, havien de treure les pastanagues! L’Única verdura que s’havia salvat… I en van treure un munt! Els cuiners van posar les pastanagues que havien collit a l’amanida de l’endemà.

Un cop van tenir la terra preparada, cada classe va plantar dues verdures noves, la classe de les Carxofes van plantar mongetes i albergínies, la classe dels Pèsols van plantar enciams de roure i pebrots i la classe de les Pastanagues, raves i tomàquets.

Ara només toca cuidar-lo, regar-lo i anar observant a veure que hi passa. Sortiran les verdures abans d’acabar l’escola? Us ho anirem explicant.

Seguiu l’evolució, mes a mes, de L’hort de l’escola a Cicle Inicial.