Com eduquem

Som l’escola de proximitat, de veritat

Tenim temps per a tu. Ens hi trobaràs sempre. L’ acompanyament pedagògic i personal és la nostra prioritat. Ajudem els teus fills i filles a trobar el seu lloc al món. Facilitem el seu projecte de vida: obrim camí perquè construeixin el seu itinerari formatiu, professional i vital.

Acompanyem l’alumnat dels 3 als 18 anys, des de l’etapa Infantil fins al Batxillerat. Tenim els recursos i l’equip humà adequat per adaptar-nos a les necessitats de cada alumne/a, en tot moment i en qualsevol circumstància.

Treballem amb una planificació personalitzada molt acurada que combina el rigor acadèmic i un seguiment exhaustiu del procés d’aprenentatge en un entorn d’autoexigència i autonomia, però també de respecte i convivència. Estem preparats/des. I treballem perquè el nostre alumnat també ho estigui.

Els dos cursos de Batxillerat es fan a Barcelona, a l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia on, en horari de matí, es troba l’alumnat procedent de les tres escoles.

Som una escola laica, catalana i plural

Eduquem en la convivència, la cooperació, l’esperit crític, el respecte mutu i la comunicació. Formem persones conscients, compromeses, crítiques i lliures.

Seguiment tutorial i atenció personalitzada

L’acció tutorial i l’orientació educativa són els nostres elements identitaris. El seguiment individual i col·lectiu de l’alumnat per part de tot el personal, tant del docent com del no docent, és una prioritat per a nosaltres.

Fem de la cultura tota una experiència

Col·laborem amb institucions, museus, universitats, centres de recerca i centres culturals amb finalitats educatives. Fomentem el treball en xarxa i l’intercanvi de coneixement.

Donem suport a la recerca pedagògica

El nostre projecte educatiu és el full de ruta que revisem i actualitzem de manera constant per respondre i adaptar-nos a noves realitats i necessitats, en un espai dinàmic i flexible.

Escola Ramon Fuster #CreantEscola a Bellaterra des de 1957.

Més de 60 anys #CreantEscola amb una educació integral i de qualitat, inclusiva i personalitzada.”

Àmbits

Descobreix els