17 octubre — 2022
L’hort de Cicle Inicial al setembre
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

Aquest mes de setembre, l’alumnat de Cicle Inicial ha rebut una visita ben especial! Ha vingut en Fèlix, un pagès molt simpàtic, que sap moltíssimes coses sobre els horts.

Els ha preguntat què hi volien plantar, entre tots i totes han anat dient verdures i en Fèlix els anava dient quines poden plantar i quines no, ja que no totes les verdures es poden plantar a la tardor.

A més a més, el pagès els ha explicat que les plantes necessitaven quatre elements per poder viure: aigua, aire, sol i terra.

Com que els nens i les nenes han vist que la terra de l’hort no estava en condicions, en Fèlix els ha explicat que calia posar-hi adob, els n’ha deixat un parell de sacs i ja els ha encomanat la primera feina: posar l’adob, remenar la terra i regar-la amb una mica d’aigua.

Un cop aquesta feina ha estat feta, el Fèlix els ha deixat tot de llavors i planters i s’han posat mans a l’obra! Primer de tot han fet uns forats a la terra, hi han posat les llavors o els planters i després han agafat les regadores i ho han regat tot molt bé!

Cada classe ha plantat coses diferents! La classe dels Tomàquets han plantat enciams i raves, la de les Carabasses, cebes i pèsols i la classe de les Pastanagues, diferents tipus de cols, bledes i espinacs.

Ara només queda esperar, tenir paciència, anar regant i observar com van creixent les verdures!

Seguiu les activitats de l’hort de Cicle Inicial mes a mes.