Menjador i cuina pròpia

Quan menjar bé comença a l’escola

El menjar s’elabora a diari a les nostres instal·lacions, sempre acabat de fer, i això ens permet oferir una dieta sana i equilibrada basada en aliments frescos i de temporada.

A més, a la Fundació Collserola comptem amb una assessora nutricional que supervisa i planifica els menús mensuals escolars, tenint en compte un acurat protocol de seguiment d’al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.

Comptem amb una assessora nutricional que supervisa i planifica els menús mensuals escolars, seguint un acurat protocol d’al·lèrgies i intoleràncies alimentàries. Al menjador, hem generat un espai exclusiu per evitar les contaminacions creuades i respectar al màxim les al·lèrgies alimentàries. A més, a l’hora del servei, s’ha habilitat una nova línia amb una persona responsable que elabora i serveix els menús de l’alumnat amb especificitats nutricionals.

Gràcies al control automatitzat de les temperatures de les càmeres, podem garantir la seguretat alimentària. També, mitjançant el control de les coccions al forn, incorporem rostits, on l’absorció de greixos és molt menor i això ens permet preparar plats principals molt més saludables. La sostenibilitat i l’estalvi energètic estan garantits a la cuina amb forns de convecció i rentavaixelles eficient que redueixen el consum d’electricitat.

A la intranet de l’escola es pot consultar el menú diari i les recomanacions per als sopars. A l’hora del pati de l’esmorzar, l’alumnat de Secundària pot adquirir al menjador entrepans i begudes.