Instal·lacions

Les instal·lacions i equipaments de l’escola estan situats en un espai de 17.300 m2, 7.000 dels quals edificats i, la resta, de bosc, patis i instal·lacions esportives. L’escola es troba a prop de l’estació de Bellaterra dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i està formada per quatre edificis que es comuniquen entre si.

L’edifici d’Educació Infantil

L’edifici d’Educació Infantil, inaugurat l’any 2002, compta amb nou aules equipades amb biblioteca i espai de jocs i una sala de psicomotricitat.

L’edifici de Primària

La Primària ocupa dos dels edificis. En el primer, hi ha les aules de 1r, 2n i 3r de Primària juntament amb diversos espais d’ús comú: la biblioteca i el servei de cuina i menjador. També és aquí on es troben la direcció, secretaria i administració, la infermeria, les sales de visita, el gimnàs i els vestidors, l’aula de plàstica, les aules d’informàtica i un auditori amb capacitat per a 200 persones. En el segon edifici, hi ha les classes de 4t, 5è i 6è de Primària més el laboratori i l’aula de tecnologia.

L’edifici de Secundària

El bloc dels edificis de l’Educació Secundària Obligatòria, de recent inauguració, està format per totes les aules necessàries per a aquests cursos i un auditori amb capacitat per a 300 persones, el pati i el gimnàs.

El Batxillerat

Els dos cursos de Batxillerat es fan a Barcelona, a l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia on, en horari de matí, es troba l’alumnat procedent de les tres escoles.

Àmbits

Descobreix els