Programació d’una capsa de música a Secundà ria
Aquest curs hem introduït a Tecnologia de 2n de Secundà ria el projecte de la programació amb la placa Microbit, una petita placa programable per fer una caixa de música amb col·laboració amb Make...
2a Setmana de Sensibilització vers la Diversitat Funcional
Amb motiu del Dia Mundial de l'Autisme, que se celebra el 2 d’abril, i per continuar la feina iniciada fa dos cursos per contribuir en la construcció d’una societat més justa, inclusiva, solidà ria i...
Menús saludables i més sostenibles
Som conscients que la situació del planeta és complicada i que, per això, també s’estan demanant canvis alimentaris: el que mengem no ha de ser només saludable sinó també sostenible. Una de les...
Treballem els nombres a partir de les matrÃcules
Just en acabar el trimestre, els nens i les nenes de 1r de Primà ria van crear una taula de centena gegant per treballar els nombres de dues xifres i es van preguntar com la podien fer. Es van adonar...
Participem a les Proves Cangur de matemà tiques
Un curs més, des de l’escola hem participat en la Prova Cangur de Matemà tiques. De 5è de Primà ria a 2n de Batxillerat, des de l’escola se’ls ha engrescat a presentar-s’hi. Organitzada per la...
Memòria d’Activitats del curs 2019/2020 de la Fundació Collserola i les seves escoles
Tanquem el 2n trimestre amb la publicació de la Memòria del curs passat, el curs del Covid-19 i del confinament. El document recull les activitats més destacades de la Fundació Collserola i les...
La Botiga dels souvenirs
Un dels principals objectius d'educació artÃstica de 3r de Primà ria és que l'alumnat comprengui i valori els elements significatius del patrimoni artÃstic proper, de Catalunya i d'arreu. Per aquest...
Commemorem el Dia Internacional de la Dona
A l’escola vam commemorar el Dia Internacional de la Dona el passat 8 de març amb activitats adaptades a cada etapa educativa. A Educació Infantil van explicar contes de dones cientÃfiques,...
Els Espais d’Aprenentatge Compartit a Educació Infanti
El treball per espais permet als infants participar activament en la construcció del seu aprenentatge i coneixement. Alhora afavoreix el coaprenentatge, la descoberta de nous interessos, el respecte...