Festa d’Escola 2024
28 May - 2021
Acte de comiat de 2n de Batxillerat

Dimecres 26 de maig al vespre vam celebrar l’Acte de Comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la Fundació Collserola. En aquesta ocasió, alumnes, famílies i mestres ens vam trobar de manera semipresencial.

D’una banda, alumnes i professorat de Batxillerat, van poder assistir-hi en directe, organitzats en grups bombolla, des de la pista principal de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia. De l’altra, les famílies i la resta de professorat de les tres escoles de la Fundació Collserola van poder seguir l’acte en directe a través del nostre canal de Youtube.

Malgrat tot, l’acte fou, com és habitual, molt emotiu ja que acomiadem uns alumnes i unes famílies la major part de les quals han estat a les escoles de la Fundació des de P3 fins a 2n de Batxillerat.

A més del discurs de la Directora General i del President del Patronat també es van poder escoltar les intervencions d’un pare i una mare d’escola, com a representants de les famílies, i de tres alumnes, que van parlar en nom de tots els seus companys i companyes.

Com es va dir en diferents moments de l’acte, els animem a ser somiadors i els destigem, a tots i totes molta sort i èxits. I, com va recordar l’Àlex Losada, director de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, en el tancament de la vetllada, tant alumnes com famílies “poden comptar amb l’escola i la Fundació Collserola per sempre”.