21 abril — 2021
Educació ambiental a Cicle Mitjà de Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimàriaSostenibilitat

La setmana passada les nenes i els nens de Cicle Mitjà de Primària van participar en el Programa Metropolità d’Educació per a la Sostenibilitat (PMES) de l’AMB “Compartim un futur“.

A 3r de Primària van anar al parc del Turonet de Cerdanyola on organitzats per grups, van resoldre cinc reptes observant i descobrint l’entorn. Amb aquesta activitat, l’alumnat ha entès que els parcs no són només per jugar o passejar sinó que també hi ha vida i són pulmons per a les ciutats.

A 4t de Primària van visitar el Parc de la Llacuna de Montcada on dos naturalistes els van ajudar a descobrir qui viu en un estany. Amb aquesta activitat, l’alumnat ha descobert animals com el cranc de riu o les tortugues de Florida, que són espècies invasores, i també han observat ànecs collverds, merles, gafarrons i organismes invertebrats molt petits.

El Programa Metropolità d’Educació per a la Sostenibilitat de l’AMB té com a finalitat sensibilitzar i educar sobre medi ambient, fomentar hàbits sostenibles, promoure el pensament crític i oferir a la ciutadania les eines i els valors necessaris per forjar un futur sostenible.