25 gener — 2023
Les Jornades d’Orientació de 4t de Secundària
#CreantEscolaBatxilleratOrientació personal i acadèmicaSecundària

Just tornant de les vacances de Nadal, a l’escola hem iniciat les Jornades d’Orientació que, cada curs, organitzem per orientar i acompanyar el nostre alumnat de 4t de Secundària en un moment de tria molt important de cara al seu futur.

Durant els mesos de gener i febrer, convidem els nois i noies de 4t a diferents xerrades i activitats per presentar-los el Batxillerat i altres sortides formatives a càrrec del Director Pedagògic de Secundària i Estudis Postobligatoris de la Fundació Collserola, de la Cap d’Estudis de Secundària de l’escola o del Responsable d’Orientació Personal i Acadèmica de la Fundació.

Entre les propostes, alumnes de 1r de Batxillerat els han explicat, en una trobada a l’auditori de l’escola, les modalitats del Batxillerat que fem a la Fundació Collserola; un grup de professionals apassionats per la feina els han compartit la seva experiència laboral i Esther Trepat, directora de l’Institut de Psicologia, els ha presentat la xerrada “Mirant el futur” sobre les possibles tries a fer. Paral·lelament, i des de les tutories, han realitzat diferents activitats d’orientació personal i acadèmica.

En aquest enllaç podeu veure el programa sencer.