20 desembre — 2021
Activitats a Secundària per tancar el trimestre
#CreantEscolaCultura i valorsInnovacióSecundàriaSostenibilitat

Aquestes últimes setmanes hem realitzat diverses activitats per acabar de tancar aquest primer trimestre. A continuació us en compartim algunes:

L’alumnat de 1r de Secundària ha acabat les maquetes del projecte de la cèl·lula que van començar al novembre. Els nois i noies les poden veure exposades fins al Nadal a l’entrada de Secundària. A més a més, com a activitat de la Setmana de la Ciència també han assistit a la conferència de Stefano Ambroso un científic que els ha explicat les seves expedicions a l’Antàrtida.

En el marc de la celebració de la Diada dels Drets Humans, els nois i noies de 1r de Secundària han assistit a la xerrada de Marta Lladó, psicòloga i cooperant de l’ONG Open Arms, que els ha relatat les seves experiències donant suport als cooperants que treballen a primera línia. Al seu torn, l’alumnat de 2n ha assistit a la xerrada de la Mònica Molins, cooperant de l’ONG The Afghan Chain of Favours, que els ha parlat de la situació de les dones a l’Afganistan i del règim taliban.

A més a més, els nois i noies de 2n han fet una sortida per veure els monestirs de Santes Creus i Montblanc, una visita lligada als continguts de l’àrea de Ciències Socials.