31 maig — 2022
Acte de comiat de 2n de Batxillerat
#CreantEscolaBatxillerat

Divendres 27 de maig al vespre vam celebrar l’Acte de Comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la Fundació Collserola a l’edifici de Sarrià de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia.

L’acte fou, com és habitual, molt emotiu ja que acomiadem uns alumnes i unes famílies la major part dels quals han estat a les escoles de la Fundació des de P3 fins a 2n de Batxillerat.

L’acte va començar amb l’entrega de les Beques i Mencions de 1r de Batxillerat i de les Matrícules i Mencions de 2n de Batxillerat i va continuar amb les intervencions de tres alumnes, l’Anna, l’Adrià i la Maria, que van parlar en nom de tots els seus companys i companyes, i de tres pares i mares d’escola, l’Esther, la Susanna i el Ramon, com a representants de les famílies.

Després fou el torn del discurs de la Directora General, Lutxi Almodóvar. Com els va dir en diferents moments de l’acte, els animem a ser somiadors i els desitgem, a tots i totes, molta sort i èxits.