07 octubre — 2021
Elaboracions casolanes per a una cuina més sana
CuinaCuina saludable

A la cuina de l’escola ens agrada anar millorant la qualitat dels menús i la qualitat del producte és una de les nostres prioritats. Per això anem introduint, cada vegada més, elaboracions casolanes per reduir al màxim la presència de productes ultraprocessats en els nostres menús.

A l’escola, mengem hamburgueses de vedella i porc fetes de forma casolana, és a dir, pels nostres cuiners i cuineres. D’aquesta manera oferim una hamburguesa lliure d’additius, feta amb carn picada, pa ratllat, llet, ceba, all i julivert (amb l’adaptació necessària per a les diferents al·lèrgies i intoleràncies alimentàries, això sí!).

El resultat són unes hamburgueses de mides i formes diferents però ben bones.

Al Servei de cuina seguim treballant per oferir menús ben saludables i nutritius.