22 juny — 2023
L’hort de Cicle Inicial al juny
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

El Fèlix el pagès que ens va visitar a principi i ens va ensenyar i ajudar a portar l’hort de l’escola ens ha vingut a fer una última visita per felicitar-nos per la feina feta durant aquest any amb l’hort de l’escola.

A més a més hem aprofitat per recollir allò que ja estava a punt, hem recollit les cebes, les cols, les bledes,  les col i flors i les pastanagues. HI havia moltíssimes pastanagues i tots i totes les hem pogut provar, estaven boníssimes.

Desprès de tot un curs cuidant l’hort els i les alumnes de primer han escrit aquestes reflexions sobre la feina feta al llarg del curs:

“M’ha agradat molt cuidar l’hort, ja que hem après moltes coses, plantar, regar, collir ….”

“Em va agradar molt agafar les pastanagues, i menjar-les”

“El que més m’ha agradat és plantar i cuidar les maduixes, que és el nom de la nostra classe”

“Menjar els pèsols crus va ser el que més em va agradar, estaven boníssims!”

“Una de les feines que més em va agradar va ser recollir els enciams i després menjar-lo a l’amanida del menjador”

Seguiu les activitats de l’hort de Cicle Inicial d’aquest curs.