05 maig — 2023
L’hort de Cicle Inicial a l’abril
#CreantEscolaPrimàriaSostenibilitat

Després de fer l’excursió a Can Deu, hem fet una activitat per acabar de consolidar les parts de les plantes i hem descobert què és el que ens en mengem de cada una.

Les mestres ens han portat un munt de verdures a la classe, i sense que elles ens diguessin res, hem hagut d‘observar-les i classificar-les segons el que ens en mengem. Hi ha hagut verdures com l’enciam o la pastanaga que hem tingut claríssim on posar-les i sabem perfectament quina part de la planta ens mengem, però altres com el calçot o el nap ens van costar més.

Un cop les hem tingut classificades, les hem dibuixat. Ha estat una activitat molt divertida durant la qual hem après moltíssim.

A partir d’ara, quan anem a comprar verdura ens fixarem en quina part de la planta ens mengem.

El nostre hort continua creixent, ja podem recollir els primers enciams i les primeres maduixes. Com sempre fem quan recollim verdures, les baixem a la cuina perquè el Santi ens les cuini per l’endemà… de moment menjarem una molt bona amanida!

Tenim un munt de pastanagues a punt per collir, les cols i les bledes van creixent a poc a poc i ja van apareixent les primeres baines de les nostres faveres.

Us ho anirem explicant!

Seguiu les activitats de l’hort de Cicle Inicial mes a mes.