03 novembre — 2022
La Code Week del curs 22-23
#CreantEscolaInfantilInnovacióPrimàriaSecundària

Un curs més hem participat a l’Europe Code Week. Hi participen els nens i nenes de P4 fins a 6è de Primària amb activitats de programació complementàries a les que ja realitzen durant el curs escolar.

A Cicle Inicial, l’alumnat de 1r de Primària ha fet fotografies de diferents espais de l’escola que han enviat a l’alumnat de 6è perquè els muntés uns taulells. Posteriorment han estat jugant amb els taulells i les Bee-Bots. En el cas de l’alumnat de 2n han rebut la visita dels nens i nenes de 5è, que els han explicat què és el codi binari i han elaborat una polsera representant el seu nom en codi binari.

A Cicle Mitjà els nens i les nenes de 3r han jugat al videojoc “Run Marco” amb el qual han après pensament computacional i els conceptes bàsics de la programació. I, l’alumnat de 4t, mitjançant l’app. A.L.E.X. han programat un robot amb una seqüència d’ordres per anar superant diferents nivells des de l’inici fins al final.

Finalment, a Cicle Superior de Primària, l’alumnat de 6è ha rebut les fotografies dels nens i nenes de 1r i han dissenyat un tauler Bee-Bot per als seus companys i companyes de Cicle Inicial. Al seu torn, en el cas de 5è han après l’origen i el funcionament del codi ASCII per poder explicar-lo als de 2n i elaborar unes polseres representant el seu nom a partir d’aquest codi.