10 febrer — 2022
Creant Escola a Educació Infantil
#CreantEscolaÀmbitsCuina saludableCultura i valorsInfantilInnovacióOrientació personal i acadèmicaPlurilingüismeSostenibilitat

A l’escola treballem per fer de l’educació dels nens i nenes una experiència única. A través del coneixement i dels valors fem de l’educació un procés viu i inclusiu en col·laboració amb les famílies i l’entorn. I la base de tot el projecte comença a Educació Infantil.

El Projecte Educatiu d’Educació Infantil es fonamenta en 8 eixos d’aprenentatge i 5 línies de treball. Els eixos vertebren el projecte i se situen com a procés en el qual es basa l’aprenentatge global i transversal dels nens i nenes. I tot això ho fem en base a la connexió amb les famílies noves, el desenvolupament de l’infant i la importància dels espais de l’escola.

El temps que dediquem a acollir a un infant i una família, és temps d’educació, un temps que ens permet establir un marc de confiança, vincles i relacions positives que faciliten la col·laboració de tota la comunitat educativa a favor del creixement personal dels infants.

L’escola vetlla per tal que l’infant es trobi amb uns entorns educatius que desenvolupin la creativitat en tots els àmbits, més enllà de la vessant artística. Proposem i oferim eines i materials que possibilitin experiències riques i estimuladores d’aprenentatge que facin infants segurs, confiats i capaços de trobar solucions creatives, amb un pensament obert que no censura les idees o propostes i accepta l’error com a un factor més del procés creatiu.

Els espais educatius van més enllà de les aules. Cada racó de l’escola està considerat un espai educatiu i són harmònics i conviden al benestar. També són espais canviants que possibiliten el pensament més obert als canvis. Aquests espais han de fomentar la creativitat i generar aprenentatge, a ser possible interactuant amb els altres.

Voleu saber-ne més? Us convidem a posar-vos en contacte amb nosaltres.