10 març — 2021
Continuem les Reflexions a l’Escola 2021 amb el filòsof Josep M. Esquirol
#CreantEscolaBatxilleratCultura i valors

Ahir va tenir lloc la tercera conferència de les XI Reflexions a l’Escola organitzades per la Fundació Collserola amb la proposta del filòsof Josep M. Esquirol.

Amb el títol de “La incertesa és al teu davant. La paraula, al teu costat”, Esquirol va reflexionar, en directe pel canal de Youtube de la Fundació Collserola, sobre la incertesa de l’esdevenir, del demà, del futur i com, per tirar endavant, creem aixopluc creant espais de calidesa com la llar o l’amistat. També creant confiança, sense la qual, en paraules seves, no hi hauria demà.

Aquest matí, se n’ha fet una edició, també virtual i en directe, amb l’alumnat de Batxillerat de la Fundació Collserola.

Dilluns vinent dia 15 de març el cicle continua amb la neuròloga Mara Dierssen i la seva conferència “El cervell en temps d’incertesa”.

Més informació i inscripcions a reflexions.fundaciocollserola.cat.