25 febrer — 2022
Celebrem un carnaval ben científic!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Per Carnaval tot s’hi val! I aquest curs l’hem celebrat, amb la ciència com a fil conductor, amb les propostes de bromades que el nou Rei Carnestoltes ens ha fet arribar a través de l’alumnat de 6è de Primària. Ah, i tampoc no ha faltat la truita de botifarra d’ou per dijous gras!

A Educació Infantil han fet tallers de música, jocs i contes, decoració del vestíbul i construcció de maraques. A més a més, han fet una desfilada de disfresses.

L’alumnat de Cicle Inicial de Primària ha decorat el passadís amb motius científics, han rigut molt durant la desfilada de disfresses i els han explicat moltes coses sobre el Carnaval.

A Cicle Mitjà, els nens i nenes han fet una desfilada de disfresses a la classe i han parlat sobre aquesta tradició, també han fet tallers de retrats creatius i una sortida de comparses a la tarda

Finalment, a Cicle Superior de Primària han fet un taller d’autoretrats i han preparat molt bé les coreografies de les comparses que han desfilat a la tarda.

Tots i totes han acabat la jornada amb un bon berenar de Carnaval amb coca i xocolata! No us perdeu l’àlbum de fotos de Facebook.