12 febrer — 2021
Celebrem el Carnaval!
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Per Carnaval tot s’hi val! Aquest curs hem celebrat el Carnaval, amb la música com a fil conductor, d’una forma una mica diferent, però mantenint-ne l’essència i sobretot les propostes de bromades que el Rei Carnestoltes ens ha fet arribar a través de l’alumnat de 6è de Primària. Ah, i tampoc no ha faltat la truita de botifarra d’ou per dijous gras!

A Educació Infantil han fet tallers musicals amb instruments de percussió, han cantat i ballat i divendres a la tarda han fet una coreografia amb una cançó del Pot Petit diferent per cada classe.

L’alumnat de Cicle Inicial de Primària ha fet tallers d’antifaços, han treballat el musical “El Rey León”, han fet una desfilada de disfresses i una bona xocolatada!

A Cicle Mitjà, els nens i nenes han fet un taller de maraques i han preparat i fet la representació de comparses per cada grup bombolla.

Finalment, a Cicle Superior de Primària han decorat molt bé l’entrada i han fet una desfilada de comparses, prèviament assajada.

A Secundària no s’han estat de celebrar-ho i també han berenat truita i pa amb tomàquet per dijous gras i divendres han fet un concurs de disfresses.

Tots i totes han acabat la jornada amb un bon berenar de Carnaval! No us perdeu l’àlbum de fotos.