02 març — 2021
Cartes màgiques a Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

L’alumnat de 1r de Primària ha creat un joc de cartes tan especial com les que utilitza un mag per fer trucs. Les cartes que han creat són artístiques i les han fet a partir de l’experimentació amb els materials, descobrint noves maneres de treballar i amb resultats estètics sorprenents!

En aquesta unitat d’Educació Visual i Plàstica han treballat amb la mateixa dinàmica que durant tot el curs: experimentar, descobrir, atrevir-se i expressar! Alhora, han seguit el fil conductor i motivacional de l’assignatura: “La màgia de l’art”, entesa com a llibertat creativa, criteri personal, camí per conèixer-se millor i expressar-se.

Aquesta unitat està integrada per un conjunt d’activitats que potencien l’aprenentatge a partir de l’acció, l’experimentació i la reflexió sobre els propis descobriments. Consoliden el gust pel treball artístic des de la intencionalitat i la responsabilitat: la tria i la recerca personals, la planificació i la presa de decisions, així com el gust per la creació, la bona execució plàstica i l’estètica.

Les tècniques que s’han treballat en l’elaboració de les cartes màgiques han estat: retallar materials amb diferents qualitats, encolar materials diversos (tant artístics com materials de la vida quotidiana) i aplicar diferents tipus de pintures.

Les obres van estar exposades al passadís de Cicle Inicial. Si us les vau perdre aquí us deixem un petit àlbum de fotos.