08 novembre — 2022
Alumnes de 2n de Batxillerat a la conferència Mun de Milà i de La Haia
#CreantEscolaBatxilleratCultura i valorsPlurilingüisme

Aquests darrers dies, alumnes de 2n de Batxillerat i de 2n de Batxibac de la Fundació Collserola han participat en dues conferències MUN.

Les conferències MUN, a les quals convidem l’alumnat de Batxillerat a participar de forma voluntària, són una simulació de l’organisme internacional de les Nacions Unides per al món educatiu i s’inclouen dins de les propostes del nostre projecte d’Internacionalització. En aquest sentit, experiències com aquesta ajuden a millorar els aprenentatges de l’alumnat aprofitant les oportunitats que ens ofereix el context internacional.

Els i les alumnes que hi participen han d’investigar, debatre, consultar i arribar a solucions sobre les qüestions d’afers internacionals que se’ls proposen. Totes les intervencions es fan en anglès i seguint uns protocols estrictes que els obliguen a adaptar-se a maneres de fer inicialment poc familiars.

Així, del 29 al 31 d’octubre, un grup de 18 alumnes de 2n de Batxillerat i de 2n de Batxibac participava en la conferència Milan Mun, organitzada per l’American School de Milà, juntament amb 18 escoles de diferents països d’arreu del món. Trobareu tota la informació i fotografies aquí.

I, aquest cap de setmana passat, del 4 al 6 de novembre, un grup de 26 alumnes de 2n de Batxillerat i de 2n de Batxibac ha participat en la conferència MUN de La Haia, organitzada per la International School d’aquesta ciutat holandesa juntament amb més de 30 escoles de diferents països d’arreu del món. Trobareu tota la informació i fotografies aquí.