22 febrer — 2022
Activitats de sensibilització per la convivència
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Mitjançant un joc de rol, les nenes i els nens de 4t de Primària han pres consciència dels efectes de l’exclusió social i han vist el valor de l’amistat i quines qualitats té un bon amic o una bona amiga.

Tot plegat, ho han fet amb un joc en què, segons la cinta o els gomets que portava cadascú, era d’una manera o d’una altra. En el joc de rol, han viscut situacions comparables a les de la vida quotidiana que no els han agradat. Per exemple, de sobte ningú els feia cas perquè eren d’una manera determinada. Un cop acabat del joc, han fet un debat per parlar dels efectes de qui rep exclusió social.

Aquesta activitat forma part de les propostes de sensibilització que desenvolupem en el Projecte de Convivència i Igualtat de les escoles de la Fundació Collserola.