Festa d’Escola 2024
06 June - 2024
L’acte de Comiat de la promoció 22/24 de Batxillerat

Divendres 24 de maig al vespre vam celebrar l’Acte de Comiat de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la promoció 2022/2024 a l’edifici de Sarrià de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia. Un acte, com sempre, molt emotiu en què diem arreveure a uns alumnes i unes famílies la major part dels quals han estat a les escoles de la Fundació des d’I3 fins a 2n de Batxillerat.

Es va començar amb l’entrega de les Beques i Mencions de 1r de Batxillerat i de les Matrícules i Mencions de 2n de Batxillerat “una tradició en què es vol significar alguns alumnes que, per les seves qualitats personals, ens semblen que en són mereixedors.”

Va continuar amb les intervencions de dues alumnes, la Carlota i la Paula, que van parlar en nom de tots els seus companys i companyes, i d’una pare i una mare d’escola, la Roser i el Cristóbal, com a representants de les famílies.

Al seu parlament, la Paula i la Carlota, van compartir l’agraïment a mestres i famílies pel suport i l’acompanyament al llarg d’aquests 15 anys tot parlant del Batxillerat com “dos anys de descobrir-nos i de perdre’ns i de canviar d’opinió constantment” perquè “està bé només saber que no sabem res, encara.”

Els dos portaveus de les famílies, tot desitjant-los molta sort, els van fer saber que estan molt orgullosos de l’esforç que estan fent dia rere dia i que “acabi com acabi, per nosaltres ja heu guanyat.”

Va tancar els parlaments la Lutxi Almodóvar, Directora General de la Fundació, recordant que aquest no és un adeu per sempre, si no un arreveure i que, la Fundació Collserola i les seves escoles sempre seran casa seva.

Un cop acabats els discursos, els i les alumnes van pujar a recollir el tradicional record i l’acte es va tancar amb un piscolabis i una estona de conversa.

Molt bona sort i molts èxits a tots i totes!