22 desembre — 2021
Celebrem el Nadal a l’escola
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

A l’escola aquesta setmana hem celebrat el Nadal! Després de molts preparatius, assajos, decoracions ho hem tingut tot a punt per fer activitats per a tots els cicles.

Al llarg de la setmana l’alumnat d’Educació Infantil ha estat assajant l’obra de l’Avet Tristoi, tot un clàssic a l’escola aquestes Festes!

Dimecres al matí, els nens i nenes d’Educació Infantil han fet el Tió i l’alumnat de Cicle Inicial han rebut la visita d’en Pep Fumera, un espieta dels Reis Mags d’Orient.

L’alumnat de Cicle Mitjà han fet tallers de Nadal durant tot el matí i una cantada de Nadales amb els nens i nenes de 1r i 2n de Primària amb totes les mesures necessàries.

Al Cicle Superior, els nens i nenes de 5è han fet el taller Missió Alba, a 6è han fet una jornada esportiva a l’exterior i tots dos cursos han cantat Nadales al pati i separats per grups i en horaris diferents. A la tarda han mirat una pel·lícula nadalenca.

A més a més, l’alumnat de 3r fins a 6è de Primària ha preparat un Amic Invisible fet a mà que han preparat aquests darrers dies.

Al seu torn, els nois i noies de Secundària han celebrat un Quinto nadalenc amb tots els ingredients per passar una bona estona i han fet una recollida d’aliments per Banc dels Aliments que gestiona Càritas a Cerdanyola.