30 novembre — 2022
16 alumnes de la Fundació Collserola entre les distincions de les Proves PAU 2022
#CreantEscolaBatxilleratCultura i valors

Cada curs, la Generalitat de Catalunya atorga un reconeixement als i les alumnes de 2n de Batxillerat que aconsegueixen, a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU), una nota de 9 o superior.

Aquest passat 23 de novembre, vam assistir a l’acte oficial d’entrega d’aquestes distincions ja que 16 alumnes de Batxillerat de la Fundació Collserola han rebut, enguany, aquest premi.

L’acte va tenir lloc al Teatre Auditori de Sant Cugat i va comptar amb la presència del Conseller d’Universitats, Miquel Nadal, i el Conseller d’Ensenyament, Josep M. Cambray.

Moltes felicitats a tots ells i elles i, com destaca en Martí Rigola, Director Pedagògic de Secundària i Estudis Postobligatoris de la Fundació, “enhorabona, també a tota la promoció que, després de preparar un Batxillerat en dos anys de pandèmia, també va tenir uns molts bons resultats”.