09 desembre — 2021
Xerrades sobre Ciutadania Digital
#CreantEscolaCultura i valorsInnovacióPrimària

Entre el novembre i el desembre, el David Hispano, mestre de l’escola Avenç i Responsable de Cultura Digital de la Fundació Collserola ha impartit unes presentacions per a l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària sobre Ciutadania Digital.

Separats per cursos, els nens i nenes des de 4t fins a 6è de Primària han assistit a la xerrada “Internet, Xarxes i responsabilitat” on els han parlat sobre els avantatges i inconvenients de les noves tecnologies, de les xarxes socials i del seu ús i abús. El David els ha explicat els drets dels infants i els ha presentat algunes dades i experiències que els han fet reflexionar sobre la responsabilitat que tenen al voltant dels continguts digitals que generen.