21 juny — 2021
Viatge cultural i de lleure a Andorra de l’alumnat de 4t de Secundària
#CreantEscolaCultura i valorsSecundària

La situació sanitària provocada per la pandèmia ha fet necessari repensar, aquest curs, moltes de les activitats que habitualment duem a terme amb el nostre alumnat. Entre aquestes activitats, enguany, hi ha el tradicional viatge a Madrid dels i les alumnes de 4t de Secundària, un viatge que simbolitza l’acabament d’una etapa educativa obligatòria, i que ha calgut anular.

Com a proposta alternativa, l’escola ha preparat una estada d’una setmana a Andorra, del 14 al 18 de juny, una vegada acabats, per part dels nois i noies, els exàmens i les presentacions dels Treballs de Síntesi.

Al llarg dels cinc dies, l’alumnat ha participat en diferents activitats culturals per conèixer el país veí i activitats de lleure per, amb companys i companyes i professorat, compartir finalment, estones fora d’escola en un entorn i en un ambient diferent de l’habitual.

Entre les propostes, l’alumnat ha pogut gaudir d’una visita al centre històric de la Seu d’Urgell, de diferents excursions -al Santuari de Nostra Senyora de Meritxell i mirador del Roc del QuerExcursió, a la Vall del Madriu-Perafita-Claror o a les valls del Nord-, d’una tarda de relax al Centre Termal Caldea i d’un dia d’activitats al Mon(t) Magic Grandvalira.

Estem convençuts que, per a tothom, ha estat un bon tancament de curs.