02 juny — 2022
Un grup de 3r de Secundària finalista al Premi Conviure
#CreantEscolaSecundària

A finals de gener l’alumnat de 3r de Secundària va anar al Parlament de Catalunya per participar al taller “Soc diputat / Soc diputada” que organitzen els Serveis Educatius del Parlament.

Valorant el contingut de les propostes del programa elaborat pels estudiants, el desenvolupament de l’activitat al Palau del Parlament, la motivació, la capacitat de negociació i de pacte i el seguiment de les normes de comportament durant l’execució del taller, els Serveis Educatius del Parlament van seleccionar un grup de 3r de Secundària entre els cinc finalistes a optar al Premi Conviure, en la categoria de Secundària.

La participació en aquest premi ha implicat un treball intens (en col·laboració amb els cinc centres educatius seleccionats) al llarg de les darreres setmanes per elaborar un projecte de llei de mesures per posar fi a la fam, assolir la seguretat alimentària, millorar la nutrició i promoure l’agricultura sostenible.

Tot aquest treball, va culminar el passat divendres 27 de maig amb una sessió plenària al Parlament de Catalunya de presentació i votació del projecte de llei.

Aquí us deixem la Galeria d’imatges de l’activitat al web del Parlament.