03 maig — 2022
Taller de poesia encantada
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Què passa quan una rima no és un poema convencional? Com construïm i trobem poemes  en la nostra vida quotidiana, en les frases fetes…? Com reconeixem el Bestiari més popular dels nostres escriptors i poetes de tots els temps i l’integrem en el nostre imaginari verbal i sonor?

La Mariona Sagarra, cantant i compositora, ha vingut a l’escola i ens ho ha explicat. Les nenes i els nens de 3r de Primària s’han emocionat participant en un taller on la música i la poesia estaven unides. La Mariona ha començat regalant-nos una cançó. Després han llegit poemes, els han musicalitzat i s’han adonat que la música lligada amb les paraules ens fa emocionar. S’han relaxat i s’han fixat en la importància de saber escoltar, del respecte, del silenci i, també, de la diversió en la poesia i la música.