15 abril — 2021
Programació d’una capsa de música a Secundària
#CreantEscolaInnovacióSecundària

Aquest curs hem introduït a Tecnologia de 2n de Secundària el projecte de la programació amb la placa Microbit, una petita placa programable per fer una caixa de música amb col·laboració amb Make &Learn, una entitat que proposa projectes educatius dins de l’àmbit tecnològic i digital a les escoles.

L’alumnat ha iniciat l’activitat fent una sèrie de petits projectes per familiaritzar-se amb la programació de la placa i, finalment, han creat una capsa de música amb un kit subministrat per Make&Learn que els ha permès agregar, pas a pas, una placa de motor.

El projecte ha unit la competència digital amb la tecnològica, ja que els fa seguir els tres passos del mètode tecnològic: idear, construir/programar i avaluar

Aquesta iniciativa ens permet col·laborar amb institucions com Make & Learn per seguir introduint a l’escola projectes educatius dins de l’àmbit de la programació, alhora que provem els nostres projectes guiats per un grup d’experts en aquest camp, avaluant i millorant les nostres propostes i la tecnologia de programació educativa que estem fent.

Aquí podeu veur algunes imatges de l’activitat.