09 novembre — 2022
Primera sortida del Grup de Muntanya
#CreantEscolaActivitats extraescolarsCultura i valorsPrimàriaSostenibilitat

Aquest cap de setmana ha tingut lloc la primera proposta del Grup de Muntanya per a alumnat de Primària de les tres escoles que formem part de la Fundació Collserola.

Es tracta d’una proposta d’activitat extraescolar, organitzada per la Fundació Cim d’Estela, en què alumnes de l’escola, de l’escola Avenç i de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia hi participen junts, en grups dividits per edats. Fer-ho així permet adaptar-la millor a cada moment evolutiu.

En aquesta ocasió, el grup dels petits, de 1r i 2n de Primària, ha gaudit d’una excursió pel Parc Mediambiental de Gualba per conèixer i recopilar informació sobre les espècies animals i vegetals que viuen a prop nostre. Era un encàrrec d’en Bru, zoòleg de professió, i la Flor, la millor botànica de les terres catalanes i han estat encantats d’ajudar-los!

Per la seva banda, la proposta per a l’alumnat de 3r a 6è de Primària sortia d’una prestigiosa revista d’esports de muntanya que buscava reporters intrèpids amb ganes d’acció i aventura. Això és el que són els nens i nenes d’aquesta nivell que, ben contents, han cobert i registrat el tram de Gualba a la Batllòria en BTT.

Les activitats del Grup de Muntanya estan distribuïdes al llarg del curs, una per trimestre, i serveixen per gaudir de l’entorn i del contacte amb la natura i per obrir un espai de relació entre l’alumnat de totes les escoles de la Fundació Collserola. Les propostes volen aconseguir que els nostres alumnes aprenguin a valorar, respectar i gaudir de la natura.