22 febrer — 2022
Participem en el projecte NeuroArt de la Universitat de Barcelona
#CreantEscolaInnovacióSecundària

Un curs més, els nois i noies 3r de Secundària han elaborat una maqueta sobre el sistema nerviós humà a Ciències Naturals. A més a més, aquest any ha sortit l’oportunitat de participar en el projecte de NeuroArt, de la Universitat de Barcelona i, des de l’escola, s’han presentat dues maquetes.

El projecte NeuroArt té format de concurs, està organitzat per per l’Institut de Neurociències de la Universitat de Barcelona i té la finalitat de divulgar el coneixement sobre el cervell i el sistema nerviós.

Aquest curs hi participen 20 escoles d’arreu de Catalunya enviant preguntes sobre neurociència i elaborant maquetes sobre el sistema nerviós. Un cop la institució rebi totes les preguntes, en farà una selecció i elaborarà uns vídeos on apareixen tot un seguit de neurocientífics responent les preguntes de l’alumnat, com han fet en les edicions anteriors

Les maquetes han de tenir un component artístic i han de ser rigoroses científicament. D’entre totes les elaborades a l’escola, se n’havien d’escollir dues i gravar també uns vídeos explicatius.  Les dues obres presentades han estat “Les arrels del cervell” i “D’estímul a resposta”. La resolució del concurs tindrà lloc a finals de març!