Festa d’Escola 2024
25 October - 2021
Participem a la Code Week

Un curs més hem participat en l’Europe Code Week. Hi participen els nens i nenes de P4 fins a 6è de Primària amb activitats de programació complementàries a les que ja realitzen durant el curs escolar.

A Educació Infantil els nens i nenes de 4 anys han estat descobrint les Bee-Bots treballant amb el mateix cos, a les sessions de psicomotricitat. Més endavant ho faran amb l’eina TIC. Al seu torn, l’alumnat de 5 anys han descobert lletres i números amb el joc digital Marbotic.

A Cicle Inicial, l’alumnat de 1r de Primària han fet fotografies de diferents espais de l’escola que han enviat a l’alumnat de 5è perquè els muntés uns taulells. Posteriorment han estat jugant amb els taulells i les Bee-Bots. En el cas de l’alumnat de 2n han llegit el llibre “Hola Ruby, l’aventura de programar” de Linda Liukas, i també han realitzat una activitat proposada per l’autora “My first computer”.

A Cicle Mitjà els nens i les nenes de 3r han jugat al videojoc “Marc Run” amb el qual han après pensament computacional i els conceptes bàsics de la programació. I, l’alumnat de 4t, mitjançant l’app. A.L.E.X. han programat un robot amb una seqüència d’ordres per anar superant diferents nivells des de l’inici fins al final.

Finalment, a Cicle Superior de Primària, l’alumnat de 5è ha rebut les fotografies dels nens i nenes de 2n i han dissenyat un tauler Bee-Bot per als seus companys i companyes de Cicle Inicial. Al seu torn, en el cas de 6è han participat en la jornada lúdica de programació “Dissenya la teva mascota virtual“, organitzada pel Departament d’Educació de Catalunya.