05 febrer — 2024
Parlem de La curiositat, clau de l’èxit i la felicitat dels nostres infants i joves
#CreantEscolaCultura i valorsInnovació

Aquest passat dimecres 24 de gener, estrenàvem els Diàlegs d’Escola d’aquest curs, la proposta de la Fundació Collserola pensada per compartir amb les nostres famílies un espai de diàleg on connectar l’educació al món.

Enguany els dediquem a reflexionar sobre Tecnologia i Educació i els inauguràvem amb la conferència “La curiositat, clau de l’èxit i la felicitat dels nostres infants i joves” a càrrec d’Alfons Cornella, fundador i president d’Infonomia i d’Institute of Next.

Amb Cornella vam reflexionar sobre com podem potenciar entorns que fomentin la curiositat i, al llarg de la seva intervenció, va donar molta importància a la necessitat d’aprendre a fer-se bones preguntes.

Si la voleu veure sencera, la trobareu publicada al canal de Youtube de la Fundació Collserola: https://youtu.be/xFYUbJ4uDX4

Aquesta primera proposta tindrà continuïtat, al febrer i al març, amb dues noves trobades, una per parlar d’educació i digitalització i una altra sobre IA i ètica.