20 desembre — 2023
Nova fira de Nadal per a famílies d’Educació Infantil de les tres escoles de la Fundació Collserola
#CreantEscolaCultura i valorsInfantil

Aquest passat dissabte 15 de desembre, vam obrir les portes del nostre edifici de Sarrià per celebrar, juntament amb les famílies d’Educació Infantil de les tres escoles de la Fundació Collserola, la primera Fira de Nadal.

La trobada va consistir en un matí ple d’activitats nadalenques per als més petits. I volia ser una ocasió especial per fomentar el sentiment de pertinença de les nostres famílies.

La proposta forma part de l’Espai Famílies, una proposta iniciada el curs passat i  pensada com a punt de trobada amb les famílies d’Educació Infantil de les tres escoles de la Fundació Collserola per fomentar la interacció, compartir activitats, eines i estratègies que enriqueixin l’experiència educativa dels seus fills i filles.