26 novembre — 2021
Nou reconeixement a l’escola de Cambridge Assessment English
#CreantEscolaInfantilPlurilingüismePrimàriaSecundària

Enguany, la Fundació Collserola i l’escola han estat reconegudes per Cambridge Assessment English com un dels centres de l’estat que destaquen per la innovació i per facilitar l’accés als exàmens i materials de Cambridge i el desenvolupament del professorat durant molts anys.

Sense dir-nos-en res, Exams Catalunya, el centre de preparació d’exàmens de Cambridge amb qui treballem i organitzem els més de 500 exàmens anuals que realitza el nostre alumnat, ens havia nominat per a aquest reconeixement. Quan ara fa uns dies, dos representants de Cambridge, en Tom Watson, de l’Area Manager Cambridge Assessment English i la Sarah Johnston, Head of Operations d’Exams Catalunya, van venir a l’escola per entregar-nos la placa i la carta de reconeixement, va ser una sorpresa ben agradable.

El curs passat, la Fundació també va rebre un reconeixement de Cambridge com a cas d’èxit pel nostre programa de Llengua Anglesa. Llavors, des del Departament d’Anglès, els i les responsables dels diferents nivells d’Infantil i Primària, Secundària i Batxillerat de la Fundació Collserola ens van explicar com treballem l’anglès a l’escola.

Aquesta vegada, hem entrevistat el Graham Ward, Cap del Departament d’Anglès de Batxillerat i responsable dels exàmens de Cambridge de la Fundació Collserola, per parlar d’aquest nou reconeixement.

Quin reconeixement ha rebut la Fundació Collserola?

Cambridge Assessment English ha premiat la Fundació per haver destacat per la innovació i per facilitar l’accés als exàmens i materials de Cambridge i el desenvolupament del professorat durant molts anys. La placa reconeix les escoles i centres de preparació d’Espanya que han demostrat que comparteixen amb Cambridge Assessment English el compromís i la dedicació per oferir als seus alumnes la millor experiència d’aprenentatge de l’anglès possible i maximitzar el seu potencial perquè puguin desenvolupar les habilitats i la confiança que seran rellevants. al llarg de les seves vides.

Què significa per a la Fundació rebre aquest reconeixement?

Estem molt contents que el treball continu i la dedicació de la Fundació sigui reconegut per Cambridge Assessment English, un organisme examinador que forma part de la Universitat de Cambridge, que avalua idiomes des de 1913, i que, actualment, avalua més de 5,5 milions de candidats cada any en més de 130 països.

Què significa per al Departament d’Anglès rebre’l?

És especialment agradable per a tot el professorat del nostre Departament d’Anglès, des d’Infantil, Primària i Secundària i fins al Batxillerat. Que ens reconeguin les habilitats, la professionalitat el treball dur i l’èxit des del 2013, quan vam començar l’associació amb Cambridge Assessment English i Cambridge University Press, és molt gratificant. Alhora, implica una motivació encara més gran per continuar ensenyant i preparant l’alumnat de les nostres escoles per comunicar-se en anglès i accedir a una vida d’experiències i oportunitats enriquidores.

Què destacaries de la feina que feu a les escoles de la Fundació?

Amb el suport adequat, aprendre un idioma és un viatge emocionant. És feina del Departament d’Anglès de la Fundació Collserola garantir que aquest viatge sigui satisfactori, maximitzi el potencial de cada estudiant i doni com a resultat una qualificació reconeguda internacionalment acceptada per més de 25.000 universitats, empreses i governs d’arreu del món. Amb la nostra col·laboració amb Cambridge Assessment English, el Departament d’Anglès de la Fundació Collserola volem obrir les portes de l’educació superior, millorar les oportunitats laborals i augmentar les oportunitats per estudiar o treballar a casa o internacionalment del nostre alumnat.