24 març — 2021
Memòria d’Activitats del curs 2019/2020 de la Fundació Collserola i les seves escoles
#CreantEscolaCultura i valorsInnovacióOrientació personal i acadèmicaPlurilingüismeSostenibilitat

Tanquem el 2n trimestre amb la publicació de la Memòria del curs passat, el curs del Covid-19 i del confinament.

El document recull les activitats més destacades de la Fundació Collserola i les seves escoles. Com veureu, una vegada més, professors, alumnes i famílies vam treballar conjuntament per tirar el curs endavant i amb la millor qualitat possible.

Activitats destacades

Vam debatre sobre “El bé comú” a la X Edició de les Reflexions a l’escola amb en John Carlin, la Yayo Herrero, en David Farnández i la Neus Tomàs.

Amb “L’escola a casa” vam organitzar les classes en línia i el seguiment de l’alumnat durant el confinament.

La Fundació Cim d’Estela va organitzar un Casal en línia durant la Setmana Santa i els caps de setmana d’abril i maig amb més de 700 participants!

Més de 3500 alumnes van poder gaudir de les nostres Activitats Extraescolars i gairebé 2000, de les Activitats de Lleure.

Vam organitzar més de 20 activitats de formació per a professorat i famílies.

Si voleu saber-ne més, descarregueu-vos la Memòria sencera aquí.