03 febrer — 2021
Les Jornades d’Orientació per a 4t de Secundària
#CreantEscolaÀmbitsCultura i valorsSecundària

Ja hem acabat les Jornades d’Orientació per a l’alumnat de 4t de Secundària de l’escola que, cada curs, organitza el Departament d’Orientació Personal i Acadèmica de la Fundació Collserola per orientar-los i acompanyar-los en un moment de tria molt important de cara al futur.

Enguany, malgrat les circumstàncies, no volíem perdre l’oportunitat d’oferir-los-les i les hem reorganitzat de manera virtual.

Al llarg de tota la setmana, a la tarda, els nois i noies de 4t, juntament amb els seus companys i companyes de l’escola Avenç i l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia, han pogut participar en diferents xerrades i activitats en línia on se’ls han presentat el Batxillerat i altres sortides formatives. A més, en la tradicional trobada “Passió per…” els han acompanyat professionals apassionats per la seva feina que els han compartit la seva experiència laboral.

Si feu clic aquí podreu descarregar-vos el programa de les Jornades d’Orientació d’enguany.