01 setembre — 2022
La poesia a l’agenda de Primària d’aquest nou curs
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Aquest curs, amb l’Agenda 2022/23, proposem a l’alumnat un viatge pel temps, però també per diferents indrets, cultures i llengües per descobrir alguns dels poetes i poetesses que s’hi amaguen.

No hem pretès fer un recorregut complet i exhaustiu però sí destacar persones, llocs i moviments al llarg dels tres trimestres en què es divideix.

Els continguts de l’agenda, així com el seu disseny, són fruit de la col·laboració entre els diferents Departaments de Llengua (Catalana, Castellana, Anglesa i Francesa), el Departament de Cultura Clàssica, el Departament d’Educació Visual i Plàstica i el Departament de Comunicació de la Fundació Collserola.

Aquests primers dies de setembre la repartirem a l’alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’escola perquè puguin començar a organitzar el curs que, en uns dies, començaran.