27 novembre — 2020
La formulació inorgànica a Secundària
#CreantEscolaInnovacióSecundària

Qui diu que la formulació és avorrida? L’alumnat de 4t de Secundària té molt clar que no és així després de fer una activitat pensada per treballar-la d’una manera diferent des de l’àrea de Ciències Naturals.

Per sortir una mica de les aules i aprofitar tots els espais i el bon clima que tenim, l’activitat s’ha realitzat a l’aire lliure. A més, com que està pensada en forma de joc es necessitava cert espai, com veureu en el vídeo.

L’alumnat valora molt positivament aquest tipus d’activitats i això es nota especialment en el nivell d’aprenentatge, en la implicació que demostren i el rendiment de l’activitat, ja que l’han resolt en menys temps del que s’esperava.

Pel que fa al professorat, aquests tipus de propostes també són molt ben rebudes i trenquen amb la rutina habitual de les classes a l’aula.