28 maig — 2022
La Festa d’Escola com a Punt de Trobada
#CreantEscolaCultura i valorsInfantilPrimàriaSecundària

Entre el divendres 27 i dissabte 28 de maig hem celebrat la Festa de l’Escola! Aquest curs, hem volgut que sigui, més que mai un Punt de Trobada per a tots i totes i esperem que us hagin agradat totes les activitats que us hem preparat.

Les famílies d’Educació Infantil han pogut gaudir d’Activitats Simultànies en família, amb reptes cooperatius, un taller de Bombolles de sabó i un berenar a la fresca.

A Cicle Inicial de Primària hem organitzat una Gimcana Literària, per fer en família, i descobrir els diferents espais de l’escola.

Per a les famílies dels nens i nenes de Cicle Mitjà de Primària teníem preparats un projectes de natura molt especials per realitzar conjuntament. A més a més, ningú no s’ha perdut les danses tradicionals.

Pel que fa a Cicle Superior, les famílies han pogut gaudir (i participar!) de les instal·lacions artístiques ideades pels nens i nenes, perquè tothom hi pugui deixar la seva petjada. A més, l’alumnat de 6è ha acomiadat l’etapa a Primària a l’auditori de l’escola.

Finalment, per a les famílies de Secundària, els nois i noies de 1r han preparat una mostra musical i els de 2n han convidat tothom a ballar amb un taller de Zumba. A més, al llarg del matí hi havia preparades diverses activitats i tallers de tots els nivells de Secundària com el taller de sostenibilitat “Metamorfosis tèxtil”, un taller de robòtica i records del viatge a Madrid. I per acabar… l’emotiu comiat de l’alumnat de 4t de Secundària!

Aquí us deixem el programa de la festa i làlbum de fotos de Facebook. Moltes gràcies a tot el personal d’escola, professorat, famílies i alumnat per per fer-ho possible!