01 febrer — 2023
Joguines no sexistes a 1r de Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimàriaSuport i Convivència

A través del joc, instrument molt important de socialització i d’aprenentatge i, alhora, font d’imaginació i de creació, transmetem als infants idees, creences i valors. La setmana passada, l’activitat Regala Igualtat!, organitzada per l’Ajuntament de Cerdanyola, l’alumnat de 1r de Primària va poder reflexionar-hi.

Amb l’ajut de la Marina, i a través d’aquesta proposta, van poder veure i que les joguines no són sexistes per si mateixes; sí, en canvi, el missatge que es pot transmetre quan les regalem. Abans de començar el projecte de la creació de les seves pròpies joguines, els nens i nenes van poder reflexionar sobre aquest aspecte.

La conversa establerta fou molt interessant i entre tots i totes han aconseguit dissenyar un catàleg de joguines que seria l’enveja de qualsevol botiga!