09 juliol — 2021
Fotografia Matemàtica a Secundària
#CreantEscolaCultura i valorsInnovacióSecundària

Les matemàtiques són per tot arreu, allà on mirem, en allò que toquem, en allò que escoltem. Per aquest motiu, i aprofitant que el tema de l’agenda d’aquest curs ha estat la música, els nois i noies de Secundària van fer una activitat que interrelaciona les matemàtiques, la música i la fotografia.

“Per a aquells qui no coneixen les matemàtiques és difícil sentir la bellesa, la profunda bellesa, de la natura … Si vols aprendre sobre la natura, apreciar la natura, cal entendre el llenguatge en què parla.”

Richard Feynman

La fotografia matemàtica és una activitat avaluable més de l’assignatura de Matemàtiques. Com a eina didàctica és molt potent i versàtil i ens permet treballar, no només les connexions de les matemàtiques amb la realitat, sinó també la creativitat, inclusivitat, etc.

Us en deixem alguns exemples als stories d’Instagram.