Festa d’Escola 2024
13 May - 2024
Èxit de la Marxa ARI i 1a Fira Solidària de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia

Aquest passat dissabte, 13 d’abril, famílies i mestres de la Fundació Collserola compartíem un gran matí de primavera caminant, un curs més, per una bona causa: recaptar fons a favor de la lluita contra la leucèmia amb la VII Marxa Solidària anARIanant a favor del projecte ARI.

Cap a les 10h, les més de 200 persones participants sortíem de Tibidabo per gaudir de la caminada i la natura en família. Després de recórrer tranquil·lament els 8 km de distància pel Parc Natural de la Serra de Collserola, una mica més tard de les 12h, arribàvem a Sarrià on ens esperava un petit refrigeri i la 1a Fira Solidària de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia.

1a Fira Solidària de l’escola Frederic Mistral-Tècnic Eulàlia

El mateix dia, va tenir lloc aquesta proposta, organitzada conjuntament amb l’AFA de l’escola, amb la participació de diferents entitats socials que ens van explicar el projecte i la feina social que duen a terme així com les propostes de col·laboració que ofereixen.

Vam comptar amb la Fundació Els Xiprers, la Fundació Catalana per a la Paràlisi Cerebral, el projecte Girem Full! Llibres contra el càncer, l’Assosicació 8000 estels, la Fundació Oncolliga, la Fundació Arrels, Assís Centre d’Acollida i els Castellers de Sarrià.

Tant la marxa, com la fira han estat tot un èxit.

Moltes gràcies a tothom per la participació!