27 setembre — 2021
Estrenem les convivències amb 4t de Primària
#CreantEscolaCultura i valorsPrimària

Els nens i nenes de 4t han estat els primers de l’escola a marxar de convivències, una bona oportunitat per conèixer els nous companys i companyes de classe.

Van sortir el passat dilluns cap a Castellar de N’Hug on van passejar pels carrers empedrats i van pujar al lloc on abans hi havia el castell. També van visitar el Museu del pastor on la guia els va explicar un munt de coses sobre el poble i aquest ofici.

Un cop a la casa de Les Vinyes van fer moltes activitats, entre les quals, la descoberta de l’univers de la mà del Carles, un astrònom que coneix molt bé el cel. Van fer diversos tallers amb els quals van aprendre un munt de coses, com situar el Sistema Solar de l’entorn de la casa de colònies, els noms dels planetes i també van entrar en un planetari molt especial on van poder veure les constel·lacions. Això sí, l’activitat estrella va ser la creació de coets que també van fer volar.

Durant la setmana també van organitzar unes olimpíades, van fer jocs d’orientació, excursions i van gaudir de la construcció de cabanes a Les Vinyes.

Trobareu més fotos a l’àlbum de Facebook.